Subject: RE: Sopi-Tootsi müramõõtmise lähteülesande koostamine
From: <[email-masked]>
To: 'Mari-Anne Härma' <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Rene Reisner'" <[email-masked]>, "'TA Info'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Ramon Nahkur - SOM'" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 12:19:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere kõigile!

Mõned küsimused:

1.	Millal algab Sopi-Tootsi lähteülesande koostamine?
2.	Missuguses vormis hakkab toimuma koostamise käigus konsulteerimise
protsess?

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Mari-Anne Härma <[email-masked]>
Sent: Monday, February 17, 2025 9:02 AM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]; 'Rene Reisner'
<[email-masked]>; TA Info <[email-masked]>;
[email-masked]; 'Ramon Nahkur - SOM' <[email-masked]>
Subject: Vs: Sopi-Tootsi müramõõtmise lähteülesande koostamine

Tere,

Sain teie ettepaneku kätte ja andsin ka Eesti Energia inimestele teada, et
soovite olla kaasatud.

Parimate soovidega,

Mari-Anne Härma

peadirektori asetäitja

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 14. veebruar 2025 20:27
Adressaat: [email-masked]; 'Rene Reisner'
<[email-masked]>; TA Info <[email-masked]>;
Mari-Anne Härma <[email-masked]>; [email-masked]; 'Ramon
Nahkur - SOM' <[email-masked]>
Teema: Sopi-Tootsi müramõõtmise lähteülesande koostamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

MTÜ Looduse ja Inimeste Eesti soovib olla kaasatud Sopi-Tootsi tuulepargi
müra- ja vibratsioonimõõtmise lähteülesande koostamisse.

Lugupidamisega / Regards,

***************
Urmas Maranik

MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
Telefon: +372 516 28 26

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com